De ce eu? De ce mie?


   Oricare dintre noi, am avut la un moment dat de suferit, din pricina altor persoane, sau pur și simplu fără sa fie cineva vinovat. În acele momente ne simțim nedreptățiți și ne întrebăm: ”de ce eu? de ce mie?? Sunt atâția oameni care fac atâta rău acestei lumi și tocmai eu am fost ales să sufăr...”
   ”De ce eu?” așa s-au întrebat, de-a lungul istoriei omenirii, multe vieți omenești. La fel și mulți tineri din zilele noastre care, fără nicio vina, afla ca au cancer prea târziu, și din păcate nu se pot face prea multe.
   Cu toții cunoaștem personal, sau cel puțin din vedere - bețivani (si fumători), scandalagii, oameni de nimic, trântori, hoți ș.a. și ne întrebăm adesea ”de ce” ăștia care nu au grijă în niciun fel de sănătatea lor nu pățesc nimic? Asta nu înseamnă că le-aș dori lor rău, dar aș spune ca viața este nedreaptă de multe ori. Dacă unul care s-a străduit să ducă o viață sănătoasa - moare răpus de un nemilos cancer, iar unul care doarme în șanțuri  și duce o viața depravată - trăiește liniștit și nu se mai îmbolnăvește nici măcar de vreo răceala...
   ”De ce mor oameni nevinovați?” m-am întrebat adesea, oare este corect așa? oare un bețivan scandalagiu ce învață din asta? - că poate sa bea cât vrea, pentru că vor muri alții din diverse cauze și el tot nu crapă. Cam așa stau lucrurile pe Pământ din păcate, nu e mereu cum ar trebui să fie,lucrurile pot sa ia și alte forme chiar opuse logicii înțelese de noi, oamenii.

”Pasarea Colibri” 

   Batranii spun ca apa trece
Si spun ca pietrele raman,
Dar lucrul altfel se petrece
Pe vechiul nostru glob batran.
Ca piatra, orisicat de tare,
Se macina si trece stand,
Iar peste trista-i macinare
Doar apele raman curgand.


@Pascu Adrian

3 comentarii:

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Versurile de mai sus sunt ale lui Mihai Codreanu, sonetist iesean. Deci nu Pasarea Colibri.

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Toate se intampla cu un scop,noi nu intelegem si nu suntem pregatiti sa le intampinam.
Nu trebuie sa-i judecam pe altii, nu stim care e misiunea lor aici pe pamant.
De ce eu ? De ce mie ?
Pentru ca asa am fost programati.

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

De ce eu ? De ce mie? nu mi-a aparut comentariu ?

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com