Maini jegoase...bleah!


     Zilele trecute, aflându-mă afară cu doi prieteni, am zis să mergem și noi sa mâncăm câte un sandviș de la fast-food-ul de cartier, așa că ne îndreptăm spre acesta. Ajungem înăuntru, întâlnim o domnișoara cu un aspect ușor neplăcut, comandăm noi câte un sandviș, iar aceasta, cu mâinile transpirate de cele 30 de grade celsius din interiorul magazinului, pune ghearele pe o bucată de pâine, prinde cu unghiile un șnițel, cu care alimentează sandvișul, și îl trântește în cuptorul cu microunde (unde sper că s-au ars măcar o parte din microbii de pe mâinile jegoase ale vânzătoarei)...

    Dar culmea! scoate sandvișul fierbinte cu o mână de asemenea fără nicio pungulița, după care îl înfășoară într-un șervețel și... cu mâna cealaltă, bagă mâna într-un recipient cu varză tocată și castraveți, și presară în sandviș ! BLEEAAAH !
     Data viitoare o să mă scarpin și eu undeva în fața ei, pun mâna pe sandviș, și îi zic să îl mănânce ea - că fac eu cinste! :))
     Îmi cer scuze dacă v-am provocat scârbă, dar pentru că se întâmplă cu siguranță în mai multe locuri din România, am postat în ideea de a  găsi rezolvări.  
Cum ar trebui tratate specimenele astea cu mâinile jegoase? 

 Dacă și tu ai pățit ceva asemănător, simte-te liber sa comentezi!
@Pascu Adrian

5 comentarii:

sebastian petre spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

faza asta a fost cand am fost noi la magazin..se intampla foarte des..dar cred ca asemenea comportament din familie il capeti...bine acum nu suntem noi in stare sa jugnim oamenii sai facem scarbosi..ca nu suntem noi aia perfectii !fiecare avem defectele noastre .

Flaviius on iunie 16, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

E adevarat Seby...nu putem sa ii jignim, dar daca nu facem nimic pentru asta? a doua zi poate isi scoate sosetele si le pune langa sandvisuri la uscat.Nu putem sa lasam astfel de comportamente sa treaca neobservate! Eu cred cu tarie ca daca cineva se regaseste in ceea ce am scris o sa incerce sa se schimbe sa nu mai seveasca cu mana goala - fara nicio punga/manusa speciala...Am mai mult sa ajut, nu sa critic.

Helen spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Pentru sebi: ai dreptate, nu suntem in masura sa-i judecam pe ceilalti, insa in acest caz este vorba despre o atentare la sanatatea publica...

Irina Binder on noiembrie 28, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Eu refuzam acel sandwich.
Si eu am vazut-o pe una de la o patiserie cum si-a bagat degetul in gura, apoi a pus mana pe placinta mea, lasandu-si toti stafilococii pe ea :))
Dar i-am tinut o teorie.... si am plecat.

Unknown on aprilie 09, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:))Eu nici macar nu il mai luam,in primul rand,ii faceam si o poza,si apoi nici macar nu il plateam!Dapai`sa-l mai si mananc:))

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com