Vreau sa smulg zambete!


Un ţigănuş este prins în livada cu mere de un gardian:
- Ce faci acolo, ţigane?
- Erau căzute nişte mere pe jos şi le puneam inapoi!


Ţiganu' merge acasă:
- De-ai şti, muiere, ce eşarfă am vrut să-ţi aduc.
- Şi de ce n-ai adus-o, mînca-ţi-aş?
- N-am putut, tot la mine se uita vînzătoarea.




Ţiganul o găseşte pe pirandă în pat cu naşu'.
- Haoleo, te omor, fă, păi cu naşu' mă înşeli?!
- Auzi, bă ţigane, ai luat carne?
- Nu.
- Ai luat cafea?
- Nu.
- Ai luat băutură?
- Nu.
- Păi atunci cu ce vrei să-l tratez pe naşu'?


Ce face un psihopat după ce violează o mută? Îi taie degetele să nu-l poată descrie!



Doi nebuni stateau pe acoperişul spitalului şi se pişau jos. La un moment dat, trece directorul pe lîngă spital. Cum îl vede, unul se opreşte brusc.
- Ce ai păţit, măi ? îl întreabă celălalt.
- Păi dacă mă prindea de jet şi mă trăgea în jos?


 Doi poliţişti se întîlnesc:
- Mă, se apropie Paştele, ţi-am cumpărat un ou Kinder.
Se întîlnesc şi a doua zi:
- Ce zici, ţi-a plăcut oul?
- Ciocolata era excelentă, dar capsula am înghiţit-o cam greu.


Un poliţist coboară din dubă, se uită în jos, ia pe deget, gustă:
- Hmmm, c***t, bine că n-am călcat în el!


Trei blonde blocate în lift strigau pe rînd "ajutor, ajutor". La un moment dat, una dintre ele:
- Ce-ar fi să strigăm simultan?
Şi încep ele: "simultan, simultan".


 Ce înseamnă dacă găseşti un bob de orez în chiuvetă? A vomitat un somalez. 
Şi ce înseamnă dacă vezi două? A vomitat toată noaptea.


Dintii catre limba:

- Daca te presam putin, te puteam tăia!
Limba:
- O singura injuratura daca rostesc, zburați toți 32.



@Pascu Adrian

5 comentarii:

emahyeЛa on noiembrie 04, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Foarte faineee :))) .Felicitări!

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Chiar ca m-ai facut sa zambesc :)

Adrian on noiembrie 06, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ma bucur mult ca v-au placut : freakyvampire & BloOdy dOll și atât

pinguu on noiembrie 07, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:)):)) bune astea:))

Paul on noiembrie 08, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Amuzante !

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com