Amintiri de catifea...



   Intr-o seara tarzie de octombrie, cu tipica ploaie tomnatica batand la geam, satula de muzica din castile mele am inceput sa rascolesc intr-o veche cutie de lemn, facuta chiar de tatal meu in anii lui de tinerete; desi un pic atinsa de timp, ea continea amintiri dragi sufletului meu...

  In curand degetele mele au dat peste o cutie micuta, acoperita de catifea rosie, acel rosu deosebit, rosul vinului baut la gura sobei intr-o noapte de iarna... Pentru oricine altcineva, acea cutiuta continea ceva insignifiant, erau doar doua inele, insa pentru mine era o comoara, erau doua inele de logodna, era o poveste de dragoste ca-n basme, erau doua inimi unite prin acel sentiment atat de greu de descris, dar atat de dorit numit dragoste. 

   Erau inelele parintilor mei, pline de incarcatura emotionala, insemnatate si iubire, acea iubire pe care mi-o doream si o visam si eu. Fara sa vreau, mii de amintiri au rasarit in mintea mea, si am inceput sa mangai lantisorul pe care il purtam la gat, era lantisorul mamei, dar acum il purtam eu, iar de el atarnau acele verighete ce-mi ofereau increderea si speranta ca dragostea adevarata, dragostea vesnica exista cu adevarat, nu e doar o poveste sau un vis. Acea dragoste pe care toti o cautam si o asteptam sa intre in viata noastra eu o simteam atat de aproape in acele momente, acolo, langa inima mea... amintirile parintilor mei o faceau atat de reala!


   Am inceput sa zambesc, si in mintea mea un gand se ridica deasupra tuturor, un gand puternic, plin de speranta si iluzii: "oare va veni acea zi cand si eu la randul meu voi primi un inel de logodna atat de special, de la acel suflet pereche ce undeva pe lumea asta poate ma cauta, un inel  incarcat de atata dragoste ca acele doua inele din cutiuta mea de catifea?

                                                                                                                   Acest articol apartine paginii de facebook: Emotii Muzicale (Mona)
@Pascu Adrian

3 comentarii:

Lyrics on martie 20, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Statornicia, fidelitatea, generozitatea, dăruirea, respectul şi multe alte trăsături care definesc ACEA iubire pe care mulţi o doresc dar puţini o află, sunt din ce în ce mai rare, intră în categoria elementelor preţioase : metale rare, pietre preţioase,sentimente scumpe, imposibil de evaluat. Se pare că generaţiile din urmă ştiau să tezaurizeze tot ceea ce reprezintă valoare.

Bianca Tămaș on martie 23, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Eu cred ca, printre atatea greutati in viata, exista speranta ca vom gasi dragostea adevarata, cu care sa`mpartim aceste greutati. Fiindca totul e mai usor atunci cand nu esti singur...

dj-cossy on martie 24, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sa stii ca m-am prins starea pe care ai vrut sa o transmiti noua,cititorilor tai.Ma puneam deja in locul tau si incercam sa simt ceea ce simteai tu .

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com