Eu si blogul meu - Leapsa


1)  Esti dependent de blogul tau?
Nu chiar... cred ca el e dependent de mine. Eu l-am creat, eu il controlez, nu invers! :) cum ziceau unele mame pe vremea mea: "eu te-am facut, eu te omor!" :))

2) Ce platforma utilizezi pe blog? WordPress.org , Blogspot sau Hosting si domeniu propriu?
Blogspot rules!

3) Tema Blogului, Gratuita sau Premium?
Tema este gratuita si modificata de catre mine.

 4) Cum iti monetizezi Blogul? Fara detalii !
Am incercat la un moment dat sa fac bani cu blogul, da' mi-am da seama ca nu are rost sa ma obosesc... scriu din placere si nu ma compromit sa imi fac un blog la moda doar de dragul de a castiga niste sume infime.

5) Linkurile din comentarii, sunt DoFollow sau NoFollow ?
Ce-s alea? :D

6) Esti deschis in parteneriate sau colaborari cu alte bloguri sau siteuri?
Da, de obicei cu cei care am ceva in comun, sau cu cei care au ceva de spus!

7) Vrei sa citesti te rog intrebarea nr.8 ?
Insist... :))

8 ) Ce vechime are blogul tau?
Primul articol a fost scris in august 2010( chiar daca in arhiva apar articole si din 2009 :P)... wow, ce a mai trecut timpul!  faceti voi socoteala ce vechime are!  :D

9) Ce articole, din ce domeniu iti place sa scrii?
Nu am blog la moda, nu sunt mereu amuzant, in general scriu despre orice subiect ma intereseaza!

10) O ultima intrebare. Iti plac concursurile organizate pe bloguri? Ce premii ai dori sa fie la concursuri pentru a te indemna sa intri ca si participant.
Concursurile ne dau emotii... mie imi plac direct premiile. Ce fel de premii? briz-briz-uri de tot felul... premii sa fie! nici nu mai conteaza! :)

   Aceasta leapsa a fost furata de la Silviu. Toata lumea poate sa se simta libera sa o preia! :>
@Pascu Adrian

3 comentarii:

Mistocareala on martie 11, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

link-urile din comentarii sunt nofollow .. deoarece daca pui www.mistocareala.ro nu poti da click pe link si sa te duca catre blogul meu ;) ... deci nofollow ;)

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:)))) mi-a placut faza cu "eu te-am facut, eu te omor". tare de tot.:))

Trebuie sa asculti on martie 11, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mersi frumos Silviu! Am mai invatat ceva! :)

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com