Patetic


    Acum cateva zile, o colega din blogosefera a postat propria cronologie semnificatia cuvantului  "patetic". Stiind ca trebuie sa insemne altceva decat m-as fi asteptat, am citit si nu mica mi-a fost surprinderea cand am vazut ca: 

   PATÉTIC, -Ă I.  => adj. 1. care impresionează puternic, plin de patos; mișcător, emoționant, duios. 2. (despre nervi) care inervează globul ocular. II. s. n. categorie estetică desemnând însușirea unei situații sau a unei opere de artă de a provoca emoții puternice, de a impresiona. (< fr. pathétique, germ. pathetisch, lat. patheticus) 

sursa

   Cred ca mai sunt si alte cuvinte ale caror insemnatate este alta decat cea perceputa si folosita de majoritatea oamenilor. 

   Voi ce ce cuvinte "dubioase" mai cunoasteti? :)
@Pascu Adrian

4 comentarii:

Aniela Deby on august 29, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

"şod" oare există în dicţionar?

Flaviius on august 29, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Da exista! (tocmai ce am verificat pe dexonline) si inseamna curios, bizar ciudat. :)

Pana astazi nu am auzit de cuvantul asta! mersi! am mai invatat ceva! :P

Lyrics on august 29, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=411847125544200&set=a.409604062435173.99681.333948803334033&type=1&theater

Nu stiu ce e "trocarici" cum scrie pe afisul respectiv. Cine ma lumineaza?

Daniel Bucur. spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

si eu care credeam ca "patetic" in sine e ceva tot asemenea relatarilor colegei tale despre o "incercare nereusita de impresionare,dand in partea cealalta efectul fiind negativ sau opus asteptarilor tale de a impresiona " . :D

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com